Inspiroidu # 111: silkki- ja kreppipaperit

Blogissa on vallinnut hijaisuus nyt pidemmän aikaa, mutta ihan hyvästä syystä. Nimittäin olen lukenut muutaman kuukauden ajan hyvin tiiviisti pääsykokeisiin ja vihdoinkin se on ohi! Nyt on taas aikaa askarrella ja vimma on iskenyt oikein kunnolla. Pitkästä aikaa pääsin taas skräppäämään ja ehdin osallistua inspiroidu blogin haasteeseen.

Ohjeet olivat tällä kertaa tämmöiset: ”Silkkipaperikukkasia ja kreppipaperikoristeita. Kuinka moni on ajatellut hyödyntää näitä materiaaleja myös skräppäyksessä? Jos et ole vielä kokeillut, nyt on hyvä hetki. Loihdi näistä kevyistä materiaaleista elävää ja läpikuultavaa taustaa tai kolmiulotteisia koristeita! ”

Minulla meni hetki kaivellessa varastojani ja lopulta löysin valkoista silkkipaperia, samalla olin jo saanut päähäni mitä lähden toteuttamaan. Aiheeni ei nyt ole kesäisin, mutta minun on jo pidemmän aikaa pitänyt skräpätä kyseinen kuva. Siispä lumihiutaleen onnistuin leikkemään silkkipaperista ja tehosteena käytin muutamaa timanttia. Kiehkurat olen piirtänyt käsin ja nauhana toimii tällä kertaa ihan tavallinen villalanka.

One response to “Inspiroidu # 111: silkki- ja kreppipaperit

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

